Magyarul is megjelentek az új, illusztrált Harry Potter könyvek

Share it Please
Bár általában véleményeket szoktatok leginkább látni tőlem azért szeretném további információkkal is bővíteni a blogot és mivel nekem a napokban tűnt fel az új harry potter így gondoltam írok róla picit.:)









"Három újdonságra is számíthatnak a varázsvilág rajongói: érkezik egy különleges ajándékkönyv Rowling harvardi végzősöknek mondott beszédével, a gyerekeknek és felnőtteknek szóló változatban is elkészült Utazás a mágia történetében a British Library tömegeket vonzó kiállításának világába csöppenhetünk. A monumentális kiállítás és a gazdagon illusztrált kötet a Harry Potter és a bölcsek köve megjelenésének huszadik évfordulója alkalmából tiszteleg a mítoszok és legendák halhatatlan hősei előtt."
(forrás:24.hu)

Az új illusztrált könyvek puha borítóval kaphatóak, már szinte mindenhol még az auchanban is. Az ár változó 3000-4000 ft között.

Őszinte leszek nekem ezek a könyvek sokkal jobban tetszenek mint a kemény borítós elődök bár tény, hogy nekem nagyon régi könyvek vannak meg azokból az időkből amikor még 900-1200 ft-ért lehetett kapni őket és ezek a lapok elsárgulását kivéve még mindig könyvek. A puha borító valószínű sokkal nagyobb odafigyelést igényel ha 15 év elteltével is szeretném szép állapotban látni.

Megtartották egyébként picit ezt a "gyerekkönyv" vonulatot de mégis sikerült sokkal "mágikusabbá" tenni az egészet.  Megvettem a 7 kötetet amely a Librin jelenleg 23.000 ft-ért beszerezhető így hamarosan saját ennél sokkal élesebb képekkel is bővítem a posztot, egyenlőre neten két használható képet találtam.


(forrás:google)

(forrás:nlcafe)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogroll

About