Egy kutya négy élete - W. Bruce Cameron

Share it Please
Minden ​kutya a mennybe kerül… kivéve, ha elintézetlen feladatuk maradt itt, a Földön. 

Történetünk főszereplője egy édes kutya aki négy életen át mutatja be történetét, s nem csak a sajátját hanem a mellette lévő emberekét is. Egy lélek megannyi életen keresztül.
Mit gondol a kutya? Miért viselkedik a kutya úgy ahogy? Hogy viszonyul az emberhez? Milyen újjászületni úgy, hogy emlékszünk az előző életünkre? Ez a könyv elmeséli.




Ez a történet a kedvenceim közé sorolható. Talán azért mert mindig is közelebb éreztem magam az állatokhoz, mint az emberekhez. De ami a legfontosabb...Segített is. Túltenni magamat.  Aki veszített már el állatot, annak mindenképpen ajánlom, enyhíti a fájdalmat a gondolat, hogy talán a halál nem a vég csak egy új fejezet. Fél éve veszítettem el a kutyámat és olvasás közben belém ivódott a remény, hogy talán most ha nem is velem, de valahol él, és boldog.

A történet egy törékeny kiskutyával(Tóbi) kezdődik, aki kóborol az anyjával és a testvéreivel. Megtanul, hogyan kell rejtőzködni, a kukákból ételt csenni. Mígnem, menhelyre kerül édesanyjával, testvéreivel, ahonnan később cseles édesanyja megszökik.  Sajnos elég fiatalon Tóbi is életét veszti.
De legnagyobb meglepetésére újra kiskutya lesz belőle. Egy gyönyörű aranybarna Golden retriever.
Tenyésztőnél születik, majd rossz kezekbe kerül, egy autóban hagyják bele sem gondolva abba, hogy az autó a nagy melegben felforrósodik. De akkor jelenik meg Ethan az akkor 8 éves kisfiú édesanyjával és megmentik őt. Hazaviszik és onnantól kezdve Ethan minden szabad percét a kiskutyának szenteli akit Baleynek nevez el. Különleges kapocs alakul ki köztük, határtalan szeretettel. Többször is érezzük, mennyire szereti őt Baley és mennyire ragaszkodik hozzá.
De az idő telik, Baley megöregszik és Ethannek el kell engednie őt...

Nem nagy meglepetés számunkra, hogy ez itt nem a vég hiszen újra újjá születik. Ethannel megtanulta, hogyan legyen jó kutya s most rendőrkutyaként megtanulja, hogyan mentsen embereket... Elkezd gondolkodni rajta... Talán ez lenne életem célja? Embereket menteni?

Rengeteg ember megmentése után, ismét eljön az ő ideje... újra kiskutya lesz.

A nagy kérdés az... Vissza talál a végén Ethanhöz?  Ha szeretnétek megtudni  csak rátok vár.:) Garantált a minimum 4x sírás de megéri mert ezzel együtt rengeteg vicces pillanatot foglal magába ez a könyv. :)


 5/5

Eredeti megjelenés éve: 2010

Jelenlegi ár:  
3 799.- (kemény kötés)
               
2 849.- (puha kötés)

Kedvenc idézetek: 
"Felidéztem magamban milyen volt, amikor legelőször, kisfiúként, megpillantottam. Tudatában voltam az utolsó közös pillanatunknak is: a jelennek. És persze újra láttam minden együtt töltött percünket a kettő között. Tudtam, hogy nemsokára úgy is elönt az a mély, sajgó fájdalom.Ám ebben a pillanatban békesség vett körül, mert megbizonyosodhattam róla, hogy egész eddigi életem ezt a célt szolgálta, azt, hogy itt lehessek mellette ebben a pillanatban. Teljesítettem a küldetésem. " 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogroll

About